Vrijwilligen bij Theaterwerkplaats?

Onze vereniging bestaat dankzij vrijwilligers met een hart voor theater en voor andere zaken, zoals organiseren, communicatie, financiën en administratie. Zonder vrijwilligers kunnen we niet bestaan.

Open vacatures

Vanaf komend verenigingsjaar (2024-2025) zijn we op zoek naar een enthousiaste Penningmeester!

Wat doet de Penningmeester?
De Penningmeester is verantwoordelijk voor de financiële planning en rapportage van de vereniging. Dat betekent concreet het maken van en het financiële verslag over het afgelopen verenigingsjaar. Aan de hand van het budget accordeer je de afspraken met derden. Naomi zorgt voor het versturen van betaalverzoeken aan leden en deelnemers. Ook houdt zij de betalingen bij. Daarnaast woon je de maandelijkse bestuursvergadering bij (deels online) en heb je af en toe overleg met Naomi. Tenslotte vul je een keer per jaar een formulier in van de gemeente voor het aanvragen van de subsidie. Bart maakt het budget voor het komende verenigingsjaar en is ook graag nog een tijdje beschikbaar als ondersteuning.

Overzicht van je werkzaamheden:
– Je maakt het budget voor het aankomend verenigingsjaar
– Je maakt het financiële verslag over het afgelopen verenigingsjaar
– Je woont de maandelijkse bestuursvergadering bij (deels online)
– Je hebt af en toe overleg met Naomi
– Je vult eens per jaar een formulier in van de gemeente voor het aanvragen van de subsidie

Tijdsinvestering:
De maandelijkse bestuursmeeting vindt vaak plaats op een donderdagavond van 19:30 tot 21:00). Daarnaast overleg je 1 x 0.5 uur per maand met Naomi. Aan de voorbereiding budget van het budget, verslag en subsidieaanvraag ben je waarschijnlijk 2 dagen per jaar kwijt.

Wat je ervoor terugkrijgt:
Heel veel dankbaarheid! Je bent de spil in onze vereniging, want dankzij jou lopen de financiën op rolletjes en kan onze vereniging voortbestaan.

Interesse?
Laat van je horen via info@theaterwerkplaatshaarlem.nl!

Vanaf komend verenigingsjaar (2024-2025) zijn we op zoek naar een of meerdere communicatiehelden die verschillende taken op zich kunnen en willen nemen. Heb je zin en/of tijd in slechts één van de onderstaande werkzaamheden? Dat is ook helemaal prima! We zijn al hartstikke blij dat je ons team komt versterken.

Wie ben jij?
Enthousiast, communicatief vaardig en gek op theater. Je kunt zelfstandig werken en vindt het ook leuk om af en toe samen te werken (c.q. overleggen) met bestuursleden en onze administratie afdeling.

Overzicht van je werkzaamheden:
– Updaten van de website
– Schrijven en versturen van de nieuwsbrief (eens per 1-2 maanden)
– Posten op social media
– Updaten en beheren van de Leden WhatsApp
– Het maken en versturen van polls/stemformulieren
– Meedenken over het verbeteren/optimaliseren van de communicatie
– Het opzoeken en delen van toffe voorstellingen

Tijdsinvestering:
Gemiddeld genomen ben je niet meer dan 1 uur per week bezig.
De kans is groot dat je twee of drie weken niks hoeft te doen, en dan één week in actie komt om een nieuwsbrief op te stellen (1 uur werk) en de website te updaten (1-2 uur werk).

Het is daarnaast fijn als je af en toe aanwezig kan zijn bij de bestuursvergadering (die is eens per 4-6 weken, vaak op een donderdagavond van 19:30 tot 21:00). Je mag ook online aanhaken. Het is echter niet verplicht.

Wat je ervoor terugkrijgt:
Heel veel dankbaarheid! Je bent de spil in onze vereniging, want dankzij jou is iedereen op de hoogte van onze activiteiten. Zonder jou kan de vereniging niet bestaan.

Interesse?
Laat van je horen via info@theaterwerkplaatshaarlem.nl!